عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 فروردين 1394
بازدید : 722
نویسنده : بنیامین سلمانی

در طول چند سال اخیر گوشی‌های هوشمند با روکش طلا رواج بیشتری یافته و انتخابی لوکس برای اکثر کاربران به شمار می‌رود. حال کسانی که مایل به صرف هزینه‌ی بیشتری برای خرید گوشی هوشمند هستند می‌توانند نسخه‌ی ۲۴ عیار گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را تهیه کنند.

نسخه طلای 24 عیار گلکسی اس 6



:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 , گلکسی اس6 اج , سامسونگ ,
تاریخ : یک شنبه 23 فروردين 1394
بازدید : 609
نویسنده : بنیامین سلمانی

به نظر می رسد که شرکت اچ تی سی قصد دار علاوه بر گوشی های پرچم دار خود ، سایر محصولات سال های اخیر خود را به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید گوگل یعنی اندروید ۵ لالی پاپ آپدیت کند.بر همین اساس امروز اچ تی سی ۳ اسمارت فون One E8، Desire EYE و Butterfly S را به اندروید ۵ لالی پاپ آپدیت کرد.

کاربران Desire EYE در کشور تایوان و کاربران One E8 در هنگ کنگ این آپدیت را دریافت کرده‌اند و پیشبینی می‌شود که دیگر کشورهای دنیا هم به زودی اندروید ۵.۰ گوگل را دریافت کنند. زمان رسمی این انتشار اعلام نشده است.

هر سه مدل گوشی های ذکرشده اندروید ۵.۰.۲ را دریافت خواهند کرد، با این حال رابط کاربری آن‌ها Sense 6 خواهد بود و فعلا خبری از Sense 7 برای این دستگاه‌ها نیست. انتظار می‌رود که در ماه جاری دیگر گوشی میان رده‌ی اچ‌تی‌سی یعنی Desire 816 هم آپدیت لالی‌پاپ را دریافت کند.

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: اچ تی سی , اندروید5 , اندروید لالی پاپ ,
تاریخ : یک شنبه 23 فروردين 1394
بازدید : 654
نویسنده : بنیامین سلمانی

مدیر شبکه‌ی سه سیما اعلام کرد که پخش این شبکه تا پایان سال جاری به کیفیت HD ارتقاء پیدا می‌کند. به این ترتیب شبکه‌ی سه اولین شبکه‌ی سراسری ایران خواهد بود که با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل پخش می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: خارج از بحث , ,
:: برچسب‌ها: اچ دی , شبکه سه , IRIB , HD ,
تاریخ : شنبه 22 فروردين 1394
بازدید : 575
نویسنده : بنیامین سلمانی

بر کسی پوشیده نیست که شرکت های چینی این روز ها بسیاری از معادلات بازار گوشی ها را به هم زده اند.یکی از سیاست های مشترکی که اکثر کمپانی های چینی برای برهم زدن معادله بازار اسمارت فون ها و البته دیگر گجت های الکترونیکی از آن استفاده می کنند عرضه محصولاتی ارزان قیمت با مشخصات قابل توجه است.یکی از این محصولات ، گوشی موبایل Lenovo A1900 است که به تازگی توسط شرکت چینی لنوو معرفی شده که در کنار قیمتی ارزان ، مشخصاتی نسبتا قدرتمند دارد.

Lenovo-A1900



:: برچسب‌ها: لنوو , LENOVO ,
تاریخ : شنبه 22 فروردين 1394
بازدید : 640
نویسنده : بنیامین سلمانی

 پورشه (Porsche) نسخه S مدل پانامرای خود را برای سال ۲۰۱۵ میلادی دستخوش تغییراتی کرده که به نظر می‌رسد درمجموع باعث بهبود و دوست‌داشتنی‌تر شدن آن نسبت به سال‌های قبل شده است.پورشه پانامرا با شماره مدل ۹۷۰ (Porsche Panamera) یک خودروی سدان لوکس چهارسرنشین با مشخصه‌های یک خودروی کوپه و عقب هاچ‌بک است.

1-(7)



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: پورشه , porsche ,
تاریخ : شنبه 22 فروردين 1394
بازدید : 576
نویسنده : بنیامین سلمانی

در حالی که چند روز به حضور رسمی گوشی Galaxy S6 به بازار ایران مانده است این گوشی در پشت ویترین‌های مغازه داران خود نمایی می‌کند.

مثل همیشه قیمت گوشی‌های نوبر در بازار بسیار بالاست و اگر علاقه‌مند به خرید پرچم دار سامسونگ هستید بهتر است برای خرید آن عجله نکنید.

در حال حاضر این گوشی با دو نسخه مختلف در بازار موجود است. نسخه ارائه شده با شارژر وایرلس و نسخه‌ای که در جعبه شارژر وایرلس ندارد.

هر دو نسخه بدون گارانتی هستند و به‌صورت رسمی عرضه نشده‌اند.

 

 

قیمت نسخه با شارژر وایرلس حدود 3 میلیون و سیصد هزار تومان و نسخه بدون شارژر وایرلس آن حدود دو میلیون و نهصد هزار تومان است.

هنوز خبری در مورد ورود S6 Edge در بازار ایران نیست و احتمالا طی روزهای آینده این گوشی نیز به‌صورت غیررسمی وارد بازار می‌شود.

 

خبر دیگر حاکی از ورود HTC One M9 به بازار ایران است. این گوشی نیز در حال حاضر باقیمتی حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان در بازار موجود است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم در انتهای فروردین و با ورود رسمی این گوشی‌ها به بازار قیمت آن‌ها چقدر افت می‌کند.

 

منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: اچ تی سی وان ام9 , گلکسی اس6 , قیمت ,
تاریخ : جمعه 21 فروردين 1394
بازدید : 598
نویسنده : بنیامین سلمانی

کمپانی چینی شیائومی آنقدر ارزان فروشی کرد تا بالاخره رکورد فروش خود را در کتاب ثبت رکوردهای گینس به ثبت رساند.این شرکت روز گدشته موفق شد تنها در ۱۲ ساعت ۲.۱۱ میلیون دستگاه گوشی آن هم فقط در کشور چین به فروش برساند.

xiaomi



:: برچسب‌ها: شیائومی , رکورد , گینس ,
تاریخ : جمعه 21 فروردين 1394
بازدید : 649
نویسنده : بنیامین سلمانی

نمایشگاه خودروی نیویورک یکی از معتبرترین رویدادهای سالیانه این صنعت است که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ دنیا همچون دیگر نمایشگاه‌های آمریکا مانند شیکاگو روی آن حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. نمایشگاه سال جاری از تاریخ 14 تا 23 فروردین در حال برگزاری است.

2015 New York auto Show



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: خودرو , نمایشگاه خودرو ,
تاریخ : جمعه 21 فروردين 1394
بازدید : 581
نویسنده : بنیامین سلمانی

طبق گزارش هایی که اخیراً از طریق منابع خبری ساکن در شهر شانگهای انتشار یافته اند، سامسونگ روز جمعه مراسمی را در این شهر برگزار کرده و طی آن به معرفی دو موبایل پرچمدار تازه اش یعنی گلکسی S6 و S6 اج پرداخته است.

سامسونگ و استخدام ۵۰۰ هوادار تقلبی برای مراسم معارفه گلکسی S6 در کشور چین

 


:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی اس6 ,
تاریخ : جمعه 21 فروردين 1394
بازدید : 572
نویسنده : بنیامین سلمانی

هوآوی به تازگی از جدید ترین میان رده خود پرده برداری کرده. SnapTo نام محصول جدیدی است که قصد دارد به رقابت با Moto G بپردازد و با قیمت مناسبش، سهم بازار هوآوی را گسترش دهد.

میان رده جدید هوآوی معرفی شد؛ SnapTo با قیمت ۱۷۹ دلار از راه می رسد

 


:: برچسب‌ها: هواوی , huawei ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1073
بازدید دیروز : 9700
بازدید هفته : 15034
بازدید ماه : 15034
بازدید کل : 152671
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com