عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 29 فروردين 1394
بازدید : 614
نویسنده : بنیامین سلمانی

ویکی لیکس سازمانی بین‌المللی است که به ارسال و افشای اسناد از سوی منابع ناشناس بر روی وب سایت خود می پردازد.دیروز ویکی لیکس اقدام به افشای ۳۰ هزار سند لو رفته از دیتابیس شرکت سونی کرد.اما آنچه که در میان این اطلاعات بسیار جالب به نظر می رسد ، تصاویر رندر شده از یک گوشی است که برخی عقیده دارند اکسپریا Z4 می باشد.هرچند که این تصاویر با آنچه تا امروز در مورد طراحی این گوشی شنیده ایم بسیار متفاوت است.

sony-xperia-z4



:: برچسب‌ها: اکسپریا زد4 , مشخصات اکسپریا زد4 ,
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
بازدید : 606
نویسنده : بنیامین سلمانی

به نظر می رسد که این روزها مایکروسافت نظر برندهای زیادی را به سمت ارائه محصولات ویندوزی جلب کرده است.پس از شیائومی و اچ تی سی حالا نوبت به ال جی رسیده تا اسمارت فونی ویندوزی به بازار عرضه کند.البته پیش از این هم شایعاتی مبنی بر تصمیم شرکت LG برای ساخت یک گوشی ویندوزفونی تحت قرارداد اپراتور ورایزون آمریکا منتشر شده بود. امروز وب سایت Neowin تصویری از گوشی جدید ویندوزفونی LG را منتشر کرده است.

آنچه که می توان از تصویر فوق فهمید این است که دکمه های اصلی سه گانه گوشی به صورت نرم افزاری هستند و صفحه نمایش آن به نظر ۴.۵ اینچی است. بنا بر گفته وب سایت Neowin، این گوشی به همراه پشتیبانی از شبکه پر سرعت LTE عرضه خواهد شد. نکته دیگر این است که بنا بر شایعات پیشین این گوشی تنها تحت قرارداد اپراتور ورایزون و در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

lg-windows-phone-1

ظاهر دستگاه در نگاه اول بسیار شبیه گوشی اندرویدی نکسوس ۵ که ساخته LG است، می باشد. البته هنوز معلوم نیست که این تصویر واقعیت داشته باشد و یا این که LG قصد ساخت نسخه ویندوزفونی نکسس ۵ را دارد یا خیر.در حال حاضر جزئیات بیشتری از این دستگاه میان رده در دسترس نیست.

 

 

منبع:گجت نیوز



:: برچسب‌ها: ویندوز فون , ال جی , LG ,
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
بازدید : 588
نویسنده : بنیامین سلمانی

اپل از تاریخ هشتم تا دوازدهم ژوئن (۱۸ الی ۲۲ خرداد ماه) میزبان کنفرانس توسعه دهندگان خود یعنی WWDC 2015 است.در این مطلب نگاهی داریم به برنامه های احتمالی اپل در این کنفرانس.با گجت نیوز همراه باشید.

تولد دوباره Beats : سرویس استریم موسیقی

apple-Beats

 



:: برچسب‌ها: کنفرانس اپل , WWDC 2015 ,
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
بازدید : 622
نویسنده : بنیامین سلمانی

در هفته‌ای که گذشت موتور جستجویی اختصاصی برای زلاتان ابراهیموویچ با مدیریت Andreas Killander تاسیس شد که با جستجوی هر کلمه‌ای، نتایج مربوط به زلاتان در صدر نتایج آن قرار خواهند گرفت.Zlaaatan.com



:: برچسب‌ها: زلاتان ابراهیموویچ , موتور جستجوی زلاتان ابراهیموویچ , zlaaatan , com ,
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
بازدید : 578
نویسنده : بنیامین سلمانی

مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای آفیس 2016 مک ارائه کرده است. در این بروزرسانی قابلیت‌های تازه‌ای به همراه رفع برخی باگ‌ها ارائه شده است.

آفیس 2016 برای مک بروزرسانی شد



:: برچسب‌ها: مکنتاش , آفیس 2016 , مکینتاش , macintosh , office 2016 ,
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
بازدید : 1235
نویسنده : بنیامین سلمانی

وقتی صحبت از سدان سوپرلوکس می‌شود مرسدس بنز مایباخ S600 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این خودرو با فاصلهٔ زیاد دو محور و پیشرانه 12 سیلندر کلاس S متمایزترین سواری لوکس است که می‌توان آن را زمزمهٔ سکوت دانست. قبل از این که حتی متوجه شوید شما را به 130 کیلومتر بر ساعت می‌رساند و با این سرعت در این خودرو کاملاً احساس امنیت می‌کنید. کنترل بدنهٔ شگفت‌انگیز و جادویی این خودرو ضربه‌های وارد بر آن را در دست‌اندازهای جاده به‌شدت کاهش می‌دهد. اما مرسدس بنز چشم خود را به آینده گشوده است تا خودروی مطالعاتی و مفهومی F 015 را خلق کند. ماشینی که با آن، حس رانندگی در آینده در پایگاه دریایی خلیج سان‌فرانسیسکو به ما القا شد.

 مرسدس F015 آینده خودروها



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: مرسدس بنز , خودروی جدید بنز , ماشین جدید بنز ,
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
بازدید : 704
نویسنده : بنیامین سلمانی

محصولات جدید کمپانی D-Link بسیار قدرتمند تر از گذشته وارد بازار می شوند. کمپانی نام آشنای D-Link که اکثر مردم با مودم هایش این شرکت را شناخته اند امروز (۱۵/۱۰/۹۳)  سه محصول جدید و هیجانی خود با نام های AC5300و AC3200وAC3100 را رو نمایی کرد.

AC5300



:: برچسب‌ها: مودم , D_LINK ,
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
بازدید : 587
نویسنده : بنیامین سلمانی

افراد صاحب نظر و متخصص یا حتی افراد عادی که تجربه کار با تلفن های هوشمند را داشته باشند هر کدام نظر و عقیده خود را درباره مدل های مختلف تلفن همراه دارند. هرکسی با توجه به اطلاعات خود و تجربه ای که کسب کرده بین اندروید و آی او اس یکی را انتخاب می کند و با توجه به سلیقه خود محصول یکی از کمپانی های سامسونگ، اپل یا دیگر شرکت ها را تهیه می کند. اما تا بحال به این فکر کرده اید که اگر از کودکی که هیچ اطلاعاتی راجع به این شرکت ها و محصولات آنها ندارد، بخواهیم بین آیفون از اپل و گلکسی های سامسونگ یکی را انتخاب کند کدام یک را ترجیح می دهد؟

 

 

دو تن از نویسنده های وب سایت businessinsider.com ویدئوی جالبی را تهیه کرده اند که در آن از هفت کودک ۷ تا ۱۱ ساله سوال می شود انتخاب آنها بین آیفون و گوشی های گلکسی کدام است. هر دوی این گوشی ها بدست این کودکان سپرده می شود و آنها با توجه به نظر خود یکی را انتخاب می کنند. نکته جالبتر اینکه از بین این کودکان تنها یک نفر گوشی گلکسی را گوشی بهتری می داند و شش نفر دیگر آیفون را محصول بهتری می دانند. البته که این کودکان هیچ نظر تخصصی راجع به این محصولات ندارند و تنها احساس خود را پس از بدست گرفتن این گوشی ها بیان می کنند.

 

منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: آیفون , گلکسی اس6 , اپل ,
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
بازدید : 572
نویسنده : بنیامین سلمانی

بیشتر ما پردازنده های شرکت مدیاتک را به واسطه قرارداشتن در لیست مشخصات اسمارت فون های ارزان قیمت چینی می شناسیم.اما فراموش نکنید که MediaTek اولین شرکتی بود که تراشه‌‌هایی با پردازنده‌های ۸-هسته‌ای را در سال ۲۰۱۳ معرفی نمود و امروزه شاهد حضور تراشه های این شرکت در گوشی های معروفی همچون HTC One M9 Plus هستیم.به هر حال به نظر می رسد که رقبای مدیاتک نباید این شرکت را دست کم بگیرند چرا که به تازگی خبر رسیده که این شرکت در حال کار بر روی پردازنده های ۱۰ هسته ای است.

Mediatek-Helio-X20



:: برچسب‌ها: پردازنده , cpu , مدیاتک , پردازنده 10هسته ای , 10cpuهسته ای , ,
تاریخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394
بازدید : 661
نویسنده : بنیامین سلمانی

اشخاصی که دارای گوشی اپل هستند این را می دانند که سیستم عامل آی. او. اس مربوط به آیپد یا آیفون می باشد و دارای یک قابلیت جالب به نام AirPrint می باشد که این نوع سیستم ها را پشتیبانی می کند. با این قابلیت جالب میتوانید به صورت وایرلس محتوای مورد نظرتان را به وسیله چاپگرهایی که قابلیت AirPrint را پشتیبانی میکنند روی انواع کاغذ چاپ نمایید.

p (2)

چاپ از iOS روی چاپگر

متاسفانه چاپگرهایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند کم هستند و هر کاربری نیز نمی‌تواند برای استفاده از این قابلیت چاپگر خود را تغییر دهد. در این مقاله سعی شده روش چاپ محتوا از آیفون و آیپد روی تمام چاپگرها آموزش داده شود. البته فراموش نکنیم برای تولید هر تن کاغذ باید ۱۵ درخت تنومند قطع شود.

آیا چاپگر با AirPrint سازگار است؟

پیش از هر اقدامی بهتر است سازگار بودن چاپگر را با تکنولوژی AirPrint بررسی کنید. برای بررسی سریع و آسان می‌توان از لینک زیر کمک گرفت. در این لینک فهرستی از چاپگرهای مجهز به این قابلیت ارائه می‌شود و چنانچه نام چاپگر شما در این فهرست باشد، به معنای پشتیبانی از قابلیت فوق است: http:‌/‌‌/‌support. apple. com‌/‌kb‌/‌ht4356

p (1)

اگر پاسخ بله است این مراحل را انجام دهید

مطمئنا یا خوش‌شانس هستید یا هنگام خرید به این مساله توجه داشته‌اید و چاپگری را خریده‌اید که از AirPrint پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از چاپگر مراحل ساده‌ای پیش رو دارید و تنها کاری که باید انجام دهید اتصال چاپگر و آیفون یا آیپد به یک شبکه بی‌سیم یکسان است. پس از برقراری اتصال می‌توان از هر برنامه‌ای که قابلیت چاپ دارد، دستور چاپ روی چاپگر را ارسال کرد.

توجه: چنانچه چاپگر در فهرست چاپگرهای شناخته شده توسط دستگاه مشاهده نشد، کافی است روی کادر Printer کلیک کرده و صبر کنید تا بررسی وجود چاپگر به اتمام برسد. در پایان چاپگر را از فهرست نتایج انتخاب کرده و عملیات چاپ را آغاز کنید.

p (3) - Copy

اگر پاسخ خیر است این مراحل را انجام دهید

چنانچه چاپگرتان در فهرست چاپگرهای مجهز به AirPrint قرار نداشت، نگران نباشید، زیرا شما تنها نیستید. چاپگرهای بیش از نیمی از کاربران دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی. او. اس از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند و همین پشتیبانی نکردن و تعداد کاربران بسیار موجب شده است روشی بسیار مناسب برای رفع مشکل طراحی شود.

اگر از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنید، با رفتن به لینک زیر می‌توان نرم‌افزار O’Print را دانلود و روی رایانه نصب کرد.

http:‌/‌‌/‌oprintware. com‌/‌update‌/oprinttrial. zip

در سیستم‌عامل مک نیز می‌توانید از HandyPrint کمک بگیرید:

http:‌/‌‌/‌www. netputing. com‌/‌applications‌/ ‌handyprint-v5

پس از نصب هریک از این نرم‌افزارها فهرستی از چاپگرهای متصل به رایانه در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این مرحله ‌باید هر چاپگری را که قصد دارید از سوی آیفون یا آیپد شناسایی شود، انتخاب کنید و مراحل فعالسازی چاپگر به وسیله نرم‌افزار را به پایان برسانید.

در آخر هنگامی که چاپگر از سوی نرم‌افزار آماده شد، اگر رایانه روشن و چاپگر نیز به آن متصل باشد و رایانه و آیفون یا آیپد شما به یک شبکه یکسان متصل باشند، می‌توانید عملیات چاپ با دستگاه‌های مجهز به آی. او. اس را انجام دهید.

 

منبع:tech24.ir

 

فعال سازی تقویم کشورها در آیفون

جزئیات بیشتر دراپل کلاب



:: برچسب‌ها: چاپ وایرلس , ios ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1512
بازدید دیروز : 9700
بازدید هفته : 15473
بازدید ماه : 15473
بازدید کل : 153110
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com