عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394
بازدید : 602
نویسنده : بنیامین سلمانی

شورلت با دستی پر به نمایشگاه خودروی شانگهای رفته است. این کمپانی آمریکایی در جربان برگزاری این نمایشگاه در شرق دور، از خودروی مفهومی FNR رونمایی کرده که یک خودروی لوکس هوشمند متعلق به آینده است.

خوردوی مفهومی الکتریکی شورلت



:: برچسب‌ها: خودروی الکتریکی , CHEVROLET ,
تاریخ : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394
بازدید : 586
نویسنده : بنیامین سلمانی

گوگل اخیرا ابزاری جدید توسعه داده که به کمک آن کاربر می‌تواند تاریخچه کامل آنچه که جستجو کرده را دانلود کند. این ابزار به طور خودکار به حساب‌های کاربری تمامی کاربرهای گوگل اضافه شده است.

گوگل



:: برچسب‌ها: جستجو , گوگل , موتور جستجو , امکانات جدید گوگل , searchg history , search engine ,
تاریخ : دو شنبه 31 فروردين 1394
بازدید : 653
نویسنده : بنیامین سلمانی

پیش از این برنامه S Health در فروشگاه نرم افزاری سامسونگ با نام Galaxy Apps  حضور داشت. اما خبر خوب این است که اکنون این برنامه وارد فروشگاه رسمی گوگل یعنی Google Play شده است.

 

با این برنامه کاربر می تواند فعالیت های روزانه خود را ثبت کند. بدین معنی که این برنامه تعداد قدم ها، تعداد ضربان قلب، میزان استرس، وضعیت خواب و میزان کالری به دست آمده توسط کاربر را محاسبه خواهد کرد. در حال حاضر این اپلیکیشن با تعدادی از گوشی های سامسونگ که اندروید 5.0 به بالا را روی خود دارند هماهنگ و سازگار است.

 

حضور این برنامه در گوگل پلی به سامسونگ این امکان را خواهد داد که چنانچه بروزرسانی ای برای این برنامه ارائه شد دیگر نیاز نباشد که سامسونگ یک بروزرسانی کلی برای گوشی گلکسی خود ارائه کند.

 

 

لینک دانلود برنامه در گوگل پلی

 

منبع:gsm.ir



:: برچسب‌ها: گوگل پلی , سامسونگ , نرم افزارs health ,
تاریخ : دو شنبه 31 فروردين 1394
بازدید : 607
نویسنده : بنیامین سلمانی

به نظر می رسد که سامسونگ بیشتر از نام و برند خود به فکر سود بیشتر باشد.به تازگی مشخص شده که پرچم داران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج بدون درج لوگو و نام سامسونگ بر روی آنها در کشور ژاپن به فروش می رسند.

galaxy-s6-docomo



:: برچسب‌ها: فروش گلکسی اس6 سامسونگ , گلکسی اس6 اج , گلکسی اس6 ,
تاریخ : دو شنبه 31 فروردين 1394
بازدید : 762
نویسنده : بنیامین سلمانی

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب ۵ جدید از طریق سازمان صدور گواهینامه TENAA به بیرون درز کرد.این به آن معناست که تولیدات این سری از تبلت‌های شرکت سامسونگ، هنوز هم پا بر جا خواهند ماند و از این نظر صادقانه باید گفت که ما را کمی شگفت زده کرده است.

Samsung-Galaxy-Tab



:: برچسب‌ها: گلکسی تب5 , تبلت جدید سامسونگ , تبلت , تبلتgalaxy tab5 ,
تاریخ : دو شنبه 31 فروردين 1394
بازدید : 635
نویسنده : بنیامین سلمانی

افزایش طول عمر باتری در اسمارت فون ها، نه تنها دغدغه ای مهم برای شرکت های تولید کننده است، بلکه توانسته توجه تعداد زیادی از کاربران را نیز به خود جلب کند. حتما شما نیز به دنبال راهی برای انجام این کار هستید و از این که دائما به دنبال پریز برق و یا کابل اسمارت فون می گردید، خسته شده اید. در این مطلب تعدادی از موثر ترین و بهترین تکنیک های افزایش طول عمر باتری را جمع آوری کرده ایم. البته این نکته را هم بدانید که تکنیک ها و ترفند های معرفی شده کاملا تست شده و تضمینی اند.

افزایش طول عمر باتری , افزایش عمر باتری ,



:: برچسب‌ها: باتری گوشی , روشهای افزایش طول عمر باتری موبایل , راه های افزایش عمر باتری اندروید ,
تاریخ : دو شنبه 31 فروردين 1394
بازدید : 590
نویسنده : بنیامین سلمانی

اخیرا اطلاعات مربوط به نسل بعدی پردازنده‌های اینتل فاش شده است. در این گزارش مشخصاتِ پردازنده‌ها با ضریبِ بازِ (سری K) از نسل جدید Core-i با معماری Skylake منتشر شده است.



:: برچسب‌ها: اینتل , پردازنده جدید اینتل , cpuجدید اینتل , ,
تاریخ : دو شنبه 31 فروردين 1394
بازدید : 541
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت سونی سال پیش در نمایشگاه CES 2015 از تلویزیون‌های فوق باریک و نازک خود رونمایی کرده بود. حال بر اساس آخرین گزارش این کمپانی، همراه با ارائه چندین مشخصات از این تلویزیون‌های فوق‌العاده، زمان عرضه‌ی آن‌ها نیز مشخص شده است.

سونی تلویزیون‌‌ های فوق باریک و نازک 4K جدید خود را تا چند ماه دیگر عرضه می کند
 


:: برچسب‌ها: تلویزیون جدید سونی , تلویزیون هوشمند , جدیدترین تلویزیونها , تلویزیون4k ,
تاریخ : دو شنبه 31 فروردين 1394
بازدید : 545
نویسنده : بنیامین سلمانی

واتس اپ یکی از بهترین اپلیکیشن چت‌وگفتگو برای تلفن‌های همراه است که این روزها با استقبال بسیاری خوبی از سوی کاربران مواجه شده تا جایی که مدیر اجرایی اپلیکیشن WhatsApp، آقای Jan Koum اعلام کرده این اپلیکیشن هم اکنون بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد و تعداد کاربران با رشد ۳۳ درصدی از آگوست سال گذشته روبه‌رو شده است که این میزان تا پایان سال جاری، می‌تواند به بیش از یک میلیارد برسد.

WhatsApp



:: برچسب‌ها: اپلیکیشن واتس اپ , نرم افزار , whats app , نرم افزار های محبوب موبایل , کاربران واتس اپ , امار واتس اپ ,
تاریخ : دو شنبه 31 فروردين 1394
بازدید : 545
نویسنده : بنیامین سلمانی

این شرکت در حرکتی عجیب پرچم دار جدید خود ، اکسپریا Z4 را در سکوت معرفی کرد.محصولی که از نظر طراحی تفاوت خاصی با نسل های قبلی خود نداشته و دستخوش تغییرات اندکی هم در بخش سخت افزاری شده است.اما یک وبلاگ روسی عقیده دارد که اکسپریا Z4 فقط برای عرضه در ژاپن آماده شده و پرچم دار جهانی سونی ، محصولی متفاوت خواهد بود.

sony-xperia-z4



:: برچسب‌ها: گوشی اکسپریا زد4 , موبایل اکسپریا زد4 , اسمارت فون جدید سونی , محصول جدید سونی , محصول جدید شرکت سونی , سونی اکسپریا زد4 , سونیxperia z4 ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 578
بازدید دیروز : 1508
بازدید هفته : 578
بازدید ماه : 19732
بازدید کل : 157369
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com