عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394
بازدید : 600
نویسنده : بنیامین سلمانی

متخصصان موسسه‌ی امنیتی FirEye‌ یک روزنه‌ی امنیتی در سنسور اثرانگشت گلکسی S5 سامسونگ یافته‌اند که امکان کپی‌برداری از الگوی اثر انگشت کاربران را در اختیار هکر‌ها قرار می‌دهد.

گلکسی اس 5 سامسونگ



:: برچسب‌ها: سنسور اثرانگشت , اثرانگشت , گلسی اس6 ,
تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394
بازدید : 516
نویسنده : بنیامین سلمانی

اپلیکیشن پرطرفدار واتس اپ که این روزها در آستانه رسیدن به یک میلیارد کاربر می باشد ، مدتی است که ویژگی کاربردی تماس صوتی را برای کاربران نسخه اندرویدی خود فعال نموده است.حالا خبر رسیده که قابلیت مکالمه صوتی در واتس اپ برای کاربران سیستم عامل iOS هم در حال انتشار است.

WhatsApp-iphone



:: برچسب‌ها: تماس با واتس اپ , واتس اپ آیفون , واتس اپios ,
تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394
بازدید : 565
نویسنده : بنیامین سلمانی

ظاهرا سرویس نقشه نوکیا برای شرکت های بسیاری جذاب بوده چرا که کمپانی های بزرگی همچون اپل ، آمازون، فیس بوک، بایدو، علی بابا و خودروسازان آلمانی در صف خریداران این سرویس قرار گرفته اند.

nokia-here



:: برچسب‌ها: نوکیا , نوکیاhere , نقشه نوکیا , نقشه نوکیاhere , اخبار نوکیا ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 630
نویسنده : بنیامین سلمانی

گزارش مالی جدید سامسونگ اعلام شد؛ کاهش سود ادامه دارد. سامسونگ به تازگی آخرین گزارش مالی خود را منتشر کرده است؛ بر اساس این گزارش شرکت کره ای موفق شده در سه ماهه گذشته به ۴۸.۶ میلیارد دلار درآمد دست پیدا کند. سود سامسونگ از این رقم معادل ۴.۸۷ میلیارد دلار است.هرچند اعداد ذکر شده در گزارش، ارقامی نجومی به شمار می روند، و اختلاف سامسونگ با بسیاری از رقبا را نشان می دهند، اما باز هم شیب نزولی نمودار در مقایسه با گذشته، خبر از کوچک شدن بازار سازنده کره ای می دهد.در بازه زمانی مشابه در سال گذشته، سامسونگ موفق شده بود به درآمد ۵۴.۲ میلیارد دلاری دست یابد و سودی ۷.۶ میلیارد دلاری را روانه حساب های خود کند.

صدر نشینی کمپانی سامسونگ در بازار موبایل



:: برچسب‌ها: گزارش مالی سامسونگ , سامسونگ , اخبار شرکت سامسونگ ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 606
نویسنده : بنیامین سلمانی

در ۳ سال ابتدایی فعالیت فیسبوک به عنوان شرکتی عام، چند نکته مهم در موردشان فهمیدیم. آن ها می دانند که چگونه، با وجود اشباع شدن شبکه اجتماعی شان، کاربران را به استفاده از سرویس ها مشتاق کنند و افراد جدیدی به سوی خود بکشانند. و البته از همه مهم تر، آن ها می دانند که چگونه اسکناس چاپ کنند.

گزارش مالی فصل ابتدایی سال ۲۰۱۵ فیسبوک منتشر شد

با باشگاه تکنولوژی همراه باشید.

 


:: برچسب‌ها: فیسبوک , گزارش مالی جدید فیسبوک , گزارش مالی فیسبوک ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 610
نویسنده : بنیامین سلمانی

ده تصویر زیبا که توسط گوشی های هوشمند برتر جهان گرفته شده است! : اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دوربین گوشیتان برایتان خیلی مهم است ، حتما این پست رو تا آخر مشاهده کنید ، آره مشاهده ، چون ۱۰ تصویر که توسط گوشی های هوشمند گرفته شده است به نمایش گذاشته خواهد شد. امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. پس با ما باشید. راستی این تصاویر توسط صاحبان گوشی های هوشمند گرفته شده است ، برای حمایت از آنان و رعایت قانون کپی نامشان در کنار تصاویر قرار گرفته است.

اولین تصویر  گرفته شده توسط لومیا ۱۰۲۰

Last-times-winner---Niko-Lindstrom---Nokia-Lumia-1020



:: برچسب‌ها: تصویر , عکس ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 757
نویسنده : بنیامین سلمانی

وقتی از دور به آن نگاه می کنید، به راحتی تشخیص می دهید با یک تلفن سامسونگ روبرو هستید. در گلکسی اس ۶ هم همچون دیگر گوشی های سامسونگ امضای این شرکت، یعنی دکمه Home، لوگوی سامسونگ در زیر بلندگوی تلفن و چندین سنسور و دوربین در بالای گوشی مشاهده می شود. در اولین نگاه اگر شناختی از گوشی نداشته باشید، اس ۶ هم در نظرتان یک گوشی بی کیفیت (از نظر ساخت) به حساب می آید. اما کافی است اس ۶ را در دست بگیرید و زوایای آن را مشاهده کنید، آیا واقعا این تلفن هوشمند ساخت سامسونگ است ؟ بله این حاصل تلاش جدی سامسونگ برای پاسخ دادن به انتقاداتی است که به پرچمدارانش وارد بود. در ادامه با من، مهرشاد رجبی همراه باشید تا گوشی Galaxy S6 را به شکلی مفصل بررسی کنیم.

 



:: موضوعات مرتبط: بررسی , ,
:: برچسب‌ها: امکاناتgalaxy s6 , گلکسی اس6 , بررسی گلکسی اس6 ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 558
نویسنده : بنیامین سلمانی

هواوی قصد دارد فروش گوشی‌های هوشمند میان رده و پایین رده خود را در سراسر جهان افزایش دهد. در طول سال‌های اخیر این کمپانی چینی در فروش گوشی‌های بالا رده خود موفق عمل کرده و حالا در فکر افزایش فروش گوشی‌های میان رده است.

هواوی



:: برچسب‌ها: شرکت هواوی , هواوی ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 546
نویسنده : بنیامین سلمانی

ماوس کامپیوتر‌های شخصی در گذر زمان پیشرفت‌های زیادی به خود دیده‌اند و اکنون در زندگی روزمره ما بدون اینکه توجه کنیم، زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر یک گیمر، طراح گرافیک یا کاربری باشید که زیاد با ماوس سروکار دارد، احتمالا بیشتر به شکل و تکنولوژی این وسایل برای استفاده دقت کرده‌اید.

تکامل ماوس ها



:: برچسب‌ها: ماوس , لوازم جانبی کامپیوتر , لوازم جانبی رایانه , ,
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 534
نویسنده : بنیامین سلمانی

مایکروسافت در نظر دارد تا با ویندوز 10 بتواند با بدافزارهایی که برای این سیستم عامل منتشر می‌شود مقابله کند. Device Guard قابلیت امنیتی جدیدی در نسخه نهایی ویندوز 10 خواهد بود که اخیرا مایکروسافت از آن پرده برداشته است؛ با بکارگیری این قابلیت فقط برنامه‌های تایید شده توسط کاربر اجازه اجرا خواهند داشت.

Device Guard برای ویندوز 10 



:: برچسب‌ها: امنیت , نرم افزارdevice guard , ویندوز10 ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 932
بازدید دیروز : 1508
بازدید هفته : 932
بازدید ماه : 20086
بازدید کل : 157723
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com