عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 676
نویسنده : بنیامین سلمانی

 

گوگل پلاس اندروید

ویژگی های گوگل پلاس اندروید : 

حلقه ها : شما با افراد مختلف چیزهای مختلفی به اشتراک می گذارید. دیگر به اشتراک گذاری موارد مناسب با افراد مناسب نباید سخت باشد. حلقه ها به شما کمک می کنند که دوستان صمیمی شنبه شب خود را در یک حلقه، والدین در حلقه دیگر و رئیس خود را به تنهایی در حلقه دیگری جای دهید – دقیقاً مانند زندگی واقعی.
Sparks : زمانی را به یاد دارید که پدربزرگ شما بخش های مختلف روزنامه را می برید و برای شما می فرستاد؟ عجب دوره ای بود. Sparks کاری شبیه به این انجام می دهد: به دنبال ویدیوها و مطالبی می گردد که فکر می کند شما دوست دارید، پس در زمانی که وقت آزاد دارید همیشه چیزی برای دیدن، خواندن و به اشتراک گذاشتن دارید. پدربزرگ حتماً این را تایید می کند
Hangouts :رفتن پیش دوستانتان وقتی بیرون از خانه هستید یکی از بهترین کارها برای اوقات بیکاری است. با استفاده از Hangouts، ملاقات های برنامه ریزی نشده برای اولین بار به وب می آید
Huddle : ارسال پیام متنی عالی است اما نه زمانی که سعی دارید از 6 نفر متفاوت بخواهید در مورد رفتن به سینما تصمیم گیری کنند. Huddle با تبدیل تمام مکالمات مختلف به یک چت گروهی، این کار را برای شما آسان می کند، پس قبل از اینکه تصمیمی گرفته شود تمام افراد با آن موافق خواهد بود.
Instant Upload : گرفتن عکس کاری لذت بخش است. به اشتراک گذاری عکس لذت بخش است. اما انتقال عکس ها از گوشی به وب اصلا لذت بخش نیست. به همین دلیل ما Instant Upload را ایجاد کردیم: از این به بعد عکس های شما، خودشان آپلود می شوند. حتی دیگر لازم نیست بگویید “سیب”!

 

دانلود



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 1522
نویسنده : بنیامین سلمانی

امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ شرکت سوپرسل نسخه جدید بازی محبوب کلش آف کلنز ( Clash of clans ) را معرفی نمود.در نسخه ۷.۶۵ بازی کلش آف کلنز علاوه بر رفع مشکلات و بهبودهای گرافیکی ، تغییراتی همچون عقب راندن دشمنان پروازی با The Air Sweeper ، مکان نشانه گذاری ۳۰ قبیله برای دسترسی آسان و امکان تغییر نام قبیله برای یک بار  ، ایجاد شده است.در ادامه می تواند نسخه جدید این بازی برای سیستم عامل اندروید دانلود کنید.

clash-of-clans-v-7-65



:: برچسب‌ها: دانلود نسخه جدید کلش ,
تاریخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 598
نویسنده : بنیامین سلمانی

پروژه اسپارتان ، این نام رمزی بود که تا امروز برای مرورگر جدید مایکروسافت انتخاب شده بود.اکنون کانی مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ رسما مرورگر جدید خود را ” مایکروسافت اج ” (Microsoft Edge) نام گذاری کرده و برخی دیگر از ویژگی های آن را شرح داده است.استفاده از موتور EdgeHTML دلیل انتخاب این نان برای مرورگر جدید  مایکروسافت بوده است.

Microsoft-Edge



:: برچسب‌ها: مرورگر جدید مایکروسافت , مایکروسافت اج , مرورگر ویندوز10 , اسپارتان ,
تاریخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 514
نویسنده : بنیامین سلمانی

مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد از یک قابلیت جالب توجه در ویندوز 10 رونمایی کرد. کاربران قادر خواهند بود تا اپلیکیشن‌های اندرویدی، اپلیکیشن‌های سنتی Win32 و اپلیکیشن‌های iOS را در ویندوز 10 اجرا کنند.

اپلیکیشن‌های اندروید، iOS، Win32 و دسکتاپ در ویندوز 10 اجرا می‌شوند

مایکروسافت در حال رقم زدن شبی به یادماندی برای توسعه‌دهندگان است. ردموندی‌ها در کنفرانس بیلد 2015 اعلام کردند که می‌توان انوع اپلیکیشن‌های ویندوزی، Win32، اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS‌ را در ویندوز 10 اجرا کرد. بالاخره پس از انتشار شایعات فراوان در خصوص نحوه‌ی اجرای اپلیکیشن‌ها در ویندوز 10، مایکروسافت عاقبت اطلاعاتی را در این خصوص منتشر کرد. مایکروسافت امکان انتقال کدهای توسعه یافته برای سایر پلتفرم‌ها را به ویندوز 10 در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های iOS‌ و اندروید قادر خواهند بود تا اپلیکشن‌ها و بازی‌های خود را مسنقیما به ویندوز 10 منتقل کنند که این موضوع از طریق دو کیت نرم‌افزاری که مایکروسافت توسعه داده در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت. در مورد اندروید توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود تا از جاوا و سی پلاس پلاس برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها در ویندوز 10 استفاده کنند. در واقع مایکروسافت علاوه بر امکان توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها برای پلتفرم‌های دیگر از طریق دات‌نت، قابلیت توسعه‌ی اپلیکیشن برای ویندوز 10 را از طریق زبان‌های دیگر مهیا کرده است. همچنین توسعه‌دهندگانی که با آبجکتیو سی برای iOS اپلیکیشن توسعه می‌دهند، قادر خواهند بود تا با استفاده از همین زبان برای ویندوز 10 اپلیکشین توسعه دهند.

 

مایکروسافت در واقع راهکاری شبیه آنچه که آمازون برای توسعه‌ی نسخه‌ی غیرگوگلی اپلیکیشن‌های اندرویدی به کار می‌گیرد را در پیش گرفته است. مایکروسافت در واقع جایگزین‌هایی را برای API های اندروید توسعه داده است و توسعه‌دهندگان می‌توانند با کمترین تغییرات در کد خود، اپلیکیشن مورد نظر را برای ویندوز 10 ایجاد کنند. اپلیکیشن مورد نظر از قابلیت‌های ویندوز 10 نظیر کورتانا، ایکس‌باکس لایو، هولوگرام، کاشی‌های زنده و شمار دیگری از قابلیت‌‌های اختصاصی برای ویندوز بهره خواهد برد. مایکروسافت برای نمایش قدرت ابزار خود، بازی Candy Crush Saga را با استفاده از این قابلیت از iOS برای ویندوز 10 پورت کرده است.

 

 علاوه بر اپلیکیشن‌های iOS‌ و اندروید، مایکروسافت راه‌هایی را نیز برای تبدیل اپلیکیشن‌های دسکتاپ و اپلیکیشن‌های تحت وب به اپلیکشن‌های یونیورسال ایجاد کرده است. مایکروسافت این امکان را در اختیار و‌ب‌سایت‌ها قرار داده تا در قالب اپلیکیشن‌های یونیورسال در ویندوز 10 اجرا شده و در نتیجه از قابلیت‌های نظیر اعلانیه‌ها و خرید درون اپلیکیشنی نیز استفاده کنند. مایکروسافت امکان انتقال اپلیکیشن‌های دسکتاپ و Win32 را به جمع اپلیکشن‌های یونیورسال فراهم کرده است. در حال حاضر بیش از 16 میلیون اپلیکیشن Net. و Win32 هر ماه در ویندوز 7 و ویندوز 8 مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 مایکروسافت هوشمندانه‌ترین راه را برای پربار کردن ویندوز استور انتخاب کرده است. حال باید دید که واکنش توسعه‌دهندگان در قبال این قابلیت چه خواهد بود؟

 

 

منبع:زومیت



:: برچسب‌ها: اپلیکیشن اندروید , اپلیکیشنios ,
تاریخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 673
نویسنده : بنیامین سلمانی

بعد از ماه ها صبر کردن گوگل سرانجام از نسخه جدید اندروید خودش رونمایی کرد. سیستم عامل جدیدی که برای اولین بار در نکسوس ۵ قرار داده شده است و قرار است برای تلفن های نکسوس ۴ ، نکسوس ۷ و نکسوس ۱۰ قابل دسترس باشد و به زودی گوشی های HTC One و Galaxy S4 نیز به این لیست اضافه می شود.تفاوت این سیستم عامل با دیگر نسخه ها چیست ؟

android-kitkat



:: برچسب‌ها: امکانات اندروید4 , امکانات اندروید4 , 4 , اندروید کیت کت ,
تاریخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 558
نویسنده : بنیامین سلمانی

هنوز معلوم نیست گوگل چه تصمیمی در آینده این تبلت دارد ، شاید گوگل سهام خود از این تبلت رو فروخته یا اینکه نسخه جدید این تبلت در آینده ای نزدیک ارائه خواهد شد.

تبلت گوگل نکسوس ۷ در سال ۲۰۱۳ توسط گوگل به بازار تبلت های هوشند ارائه شد ، این تبلت ۷ اینچ در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین و خوش قیمت ترین تبلت موجود در بازار نام گرفته بود. رزولیشن صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بود ، نسخه بروز این تبلت پس از مدتی توسط گوگل ارائه شد و در اقدامی که گوگل در فروش این تبلت انجام داد و حذف آن از فروشگاه آنلاین گوگل اغلب کاربران را شوکه کرد.

فروش نکسوس 7



:: برچسب‌ها: نکسوس7 , نکسوس9 , گوگل ,
تاریخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 1739
نویسنده : بنیامین سلمانی

سرانجام ال جی دقایقی پیش از پرچم دار جدید خود یعنی گوشی ال جی جی ۴ رسما رونمایی کرد.ال جی جی ۴ یک گوشی بسیار زیبا با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری عالی است که به خوبی از پس رقابت با رقبای سرسخت خود بر خواهد آمد.

lg-g4-hands-on



:: برچسب‌ها: مشخصات گوشی ال جی جی4 ,
تاریخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 849
نویسنده : بنیامین سلمانی

ال جی شب گذشته پرچم دار ۲۰۱۵ خود گوشی G4 را به جهانیان معرفی نمود.ال جی جی ۴ از طراحی زیبایی برخوردار است و در دو نسخه پلاستیکی و چرم طبیعی عرضه می گردد.

lg-g4-vs-galaxy-s6



:: برچسب‌ها: ال جی جی 4 , گلکسی اس6 , گلکسی اس6 اج , مشخصات گلکسی اس6 , مشخصات ال جی جی 4 ,
تاریخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 734
نویسنده : بنیامین سلمانی

امروز ( چهارشنبه، نهم اردیبهشت  ۹۴ ) ایرانسل شبکه نسل چهارم تلفن همراه ۴G/LTE، خود را طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات هتل خورشید قم برای مشترکان این شهر به صورت رسمی راه‌اندازی کرد تا این شهر علاوه بر نسل سوم تلفن همراه، تحت پوشش فناوری LTE نیز قرار بگیرد.تا پیش از این در استان قم، شهر قم، و اماکنی چون جمکران، جادۀ تهران-قم، و جادۀ قم-اراک تحت پوشش نسل سوم اینترنت همراه قرار داشتند، که با بهره برداری از آخرین نسل اینترنت همراه (۴G / LTE) در شهر قم این شهر علاوه بر نسل سوم، تحت پوشش نسل چهارم تلفن همراه نیز قرار گرفت.

irancell-4g



:: برچسب‌ها: اینترنت ایرانسل , راهنمای اتصال به اینترنت4G ,
تاریخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 617
نویسنده : بنیامین سلمانی

استفاده از سوخت های فسیلی بزرگترین عامل آلودگی هوا در عصر حاظر است.همین امر باعث شده تا محققان بسیاری از سراسر جهان در پی یافتن سوختی جایگزین و سازگار با محیط زیست باشند.اکنون ظاهرا کمپانی آئودی به این هدف نزدیک شده است.این خودرو ساز به تازگی موفق به تولید سوخت دیزل از ترکیب آب و هوا شده است.

Audi



:: برچسب‌ها: آئودی , سوخت سازگاربامحیط زیست , خودروی جدید آئودی , ماشین جدید آئودی ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 665
بازدید دیروز : 85
بازدید هفته : 907
بازدید ماه : 901
بازدید کل : 6353
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com