عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 688
نویسنده : بنیامین سلمانی

Google Camera 2.4.025یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخته شده برای عکسبرداری است که با نام دوربین گوگل منتشر شده است.همیشه عکسهای خلاقانه و غیر معمول می تواند خاطره ساز باشد البته عکس های ساده و معمولی نیز جای خود را دارند اما تصاویر عجیب و غریب جذابیت بیشتری دارند مخصوصا در شبکه های اجتماعی. شرکت گوگل که سازنده سیستم عامل اندروید است هر از چند گاهی برنامه و بازی هایی را برای این سیستم عامل در سایت گوگل پلی منتشر می کند که همیشه هم با استقبال چشمگیری روبرو می شود، یکی از این برنامه ها Google Camera نام دارد که در زمینه عکاسی و تغییر آنی در تصاویر به شهرتی باور نکردنی دست پیدا کرده است. این برنامه همانند برنامه اصلی اندروید برای عکسبرداری است اما امکاناتی دارد که آن را از برنامه اصلی اندروید متمایز می کند برای مثال این برنامه امکانی را برای شما فراهم می کند که بتوانید به سادگی تصاویر ۳۶۰ درجه بگیرید که این قابلیت تا چند وقت پیش تنها در دست شرکت نکسوس با نام Photosphere بود که اکنون گوگل نرم افزار آن را برای تمامی کاربران منتشر کرده است.

 نرم افزار دوربین گوگل برای اندروید
پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید : برنامه حرفه ای عکس و فیلم برداری

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

دیدن این صفحه را به شما پیشنهاد می کنیم : برنامه های کاربردی

این اپلیکیشن همانند سایر اپلیکیشن های اندرویدی شرکت گوگل کاملا رایگان است به همین دلیل این برنامه به سرعت در بین کاربران مختلف دنیا گسترش یافته است. خیلی از نرم افزار های مشابه گوگل کمرا که بصورت آنی تغیراتی را برروی عکس ها ایجاد می کند کیفیت تصویر نهایی را کاهش می دهند که خوشبختانه این موضوع در رابطه با برنامه گوگل صدق نمی کند. از دیگر ویژگی های این برنامه این است که می تواند عکس های جالبی را بیاندازد که در آن چهر شما از مرکز و وسط تصویر برجسته و در کناره ها کشیده و تار است که به نوبه ی خود خیلی خیلی جالب است، یکی دیگر از ویژگی های آن قابلیت تصاویر برداری پانوراما با کیفیتی بینظیر است.


توجه! خیلی از کاربران از اینکه این برنامه برروی گوشی موبایل و یا تبلتشان قابل اجرا نیست، شکایت می کنند و دلیلش هم چیزی جز سازگار نبودن نسخه برنامه با نسخه اندروید دستگاه نیست، به همین دلیل اکنون می توانید نسخه ۲٫۱٫۰۳۷ را برای اندروید ۴٫۱ تا ۴٫۳ و نسخه ۲٫۴٫۰٫۲۵ را برای اندروید ۴٫۴ و بالاتر از آن دریافت کنید.

دانلود نرم افزار Google Camera 2.4.025

 

نرم افزار عکسبرداری برای اندروید

 

نرم افزار اندروید دوربین گوگل

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار دوربین گوگل , دوربین گوگل , اپلیکیشن دوربین گوگل ,
تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 684
نویسنده : بنیامین سلمانی

wifi inspectorبه عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کنترل و نظارت بر روی شبکه وای فای می باشد که تاکنون بیش از 1 میلیون بار از سایت گوگل پلی دریافتی داشته است.

Wifi-Inspector

ویژگی ها:

  • قابلیت مشاهده تمام دستگاه های متصل به ارتباط شما
  • نمایش اطلاعاتی کامل در مورد آدرس IP، نام دستگاه و …
  • ذخیره کردن یک لیست از دستگاه های شناخته شده
  • دارای کاربرد راحت و آسان برای کاربران مبتدی

 

حجم:3.2 مگابایت

اندروید:2.3

رمز فایل:www.apktops.ir

دانلود

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: اپلیکیشن مدیریت وای فای , دانلودبرنامه مدیریت وای فای اندروید ,
تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 756
نویسنده : بنیامین سلمانی

بالاخره ال‌جی G4 هم معرفی شد و بعد از شایعات فراوان، شاهد طراحی زیبای این گوشی بودیم. البته نمی‌توان از این نکته هم گذشت که شاید از نظر سخت افزاری G4 نسبت به پرچمدار قبلی ال‌جی G3 می‌توانست بهتر عمل کند. در واقع می‌توان گفت که G3 یک گوشی فوق العاده است و G4 آن را کامل‌تر می‌کند.

7 دلیل برای برتری ال جی G4 نسبت به سامسونگ گلکسی اس 6



:: برچسب‌ها: مقایسه ال جی جی4 , مقایسه گلکسی اس6 , بررسی ال جی جی4 , بررسی گلکسی اس6 ,
تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 577
نویسنده : بنیامین سلمانی

باتری نکسوس 6 یکی از ضعیف‌ترین نقاط این گوشی هوشمند می‌باشد. اگر کارکرد ضعیف باتری در تست‌های مختلف را کنار بگذاریم و آن را مسئله‌ای بزرگ به حساب نیاوریم، بدون شک باد کردن آن و منفجر شدن آن باید مسئله‌ی بزرگی به حساب آید چرا که عواقب ناشی از آن می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

باد کردن و ترکیدن باتری گوگل نکسوس 6 آن هم در شرایط بدون استفاده!

نکته‌ی جالب در مورد باتری این گوشی این است که باد کردن تنها مسئله‌ی این باتری نمی‌باشد و این باتری به معنای واقعی کلمه منفجر می‌شود البته در این مورد خوشبختانه آتش سوزی ایجاد نشده است. این اتفاق در حالی افتاده که گوشی بدون استفاده بوده و حتی در حال شارژ شدن نیز نبوده است.

این روز‌ها خبر‌های زیادی از نکسوس 6 به علت محبوب نبودن آن، منتشر نمی‌شود. به هر حال این یک خبر جزئی نیست و موتورولا باید اقدامی جدی برای حل این مشکل انجام دهد که طبعیتا از چنین شرکت بزرگی هم همین انتظار می‌رود.

 

 

منبع:tech-news.ir



:: برچسب‌ها: نکسوس6 , باتری گوشی , باتری نکسوس6 , گوگل ,
تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 533
نویسنده : بنیامین سلمانی

پس از وقوع زلزله وحشتناک نپال، فیسبوک در بالای سایت خود دکمه ای را قرار داد که کاربران با استفاده از آن می توانستند مبلغی را به زلزله زدگان نپال اهدا کنند.

کاربران فیسبوک ۱۰ میلیون دلار را به زلزله زدگان نپال اهدا کردند

اکنون مارک زاکربرگ در صفحه شخصی خود اعلام کرده که تنها در دو روز، کاربران مبلغ ۱۰ میلیون دلار را به حساب اعلام شده، واریز نموده اند.

زاکربرگ در ادامه اضافه کرده است که شرکتش ۲ میلیون دلار دیگر به این رقم اضافه خواهد کرد و در مجموع مبلغ ۱۲ میلیون دلار را فورا در اختیار نهادهای پزشکی بین المللی قرار خواهد داد.

زلزله ۷.۸ ریشتری نپال یکی از بدترین سوانح طبیعی این کشور در طول ۸۰ سال گذشته بوده است. در اثر این زلزه حداقل ۶ هزار نفر کشته شده اند.

فیسبوک به صورت ماهیانه از ۱.۴ میلیارد کاربر میزبانی به عمل می آورد و اکنون زاکربرگ با این حرکت نشان داده است که چگونه می توان از این پتانسیل در مسیرهای خیرخواهانه نیز استفاده کرد.

پس از انتشار جهانی عکس های زلزله، کمک های میلیون دولت ها و مجامع مختلف به سمت این کشور روانه شده، اما نپال همچنان برای بازسازی نیاز به مقادیر زیادی پول دارد. بر اساس تخمین ها، هزینه بازسازی مناطق آسیب دیده، ۵ میلیارد دلار برآورد شده است.

 

 

منبع:دیجیاتو

 

 


:: برچسب‌ها: زلزله زدگان نپال , فیسبوک , مارک زاگبرگ , آخرین اخبار , ,
تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 636
نویسنده : بنیامین سلمانی

برطبق آن چه در گزارش جدید منتشر شده از سوی سرویس Sammobile آمده است، آپدیت ۵.۱ سیستم عامل اندروید برای دستگاه های گلکسی اس۶ و گلکسی اس۶ اج قابلیت جدیدی تحت عنوان Guest Mode (حالت مهمان) را به ارمغان خواهد آورد.

 

 

 

قابلیت Guest Mode این امکان را می دهد که برای مهمانانتان پروفایل های جداگانه ای بر روی گوشی خود بسازید. بدین ترتیب زمانی که یکی از پروفایل های ساخته شده توسط Guest Mode را فعال کنید می توانید بدون نگرانی از دیده شدن اطلاعات شخصی خود، از اطلاعات گالری گرفته تا اپلیکیشن های نصب شده، گوشی را جهت استفاده موقت در اختیار افراد دیگر قرار دهید. این قابلیت برای استفاده بر روی تبلت های اندرویدی نخستین بار در آپدیت Jelly Bean اندروید معرفی شد، اما وعده عرضه آن برای گوشی های هوشمند تا پیش از رسیدن آپدیت Lollipop این سیستم عامل محقق نشد.

 

این که بروز رسانی ۵.۱ چه تاریخی عرضه خواهد شد فعلاً مشخص نیست. اما جالب است که با وجود چنین شرایطی، اخیراً سامسونگ گلکسی اس۶ اج  عرضه شده توسط اپراتور T-Mobile در حین دانلود آپدیت OTA نسخه ی ۵.۱.۱ اندروید مشاهده شده بود.

 

منبع:جی اس ام



:: برچسب‌ها: اندروید5 , 1 , اندروید لالی پاپ , قابلیت های اندروید5 , امکانات اندروید5 , سامسونگ ,
تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 546
نویسنده : بنیامین سلمانی

مایکروسافت در نطق اصلی از روز دوم BUILD 2015 از سرویس جدید خود با نام How-Old.net رونمایی کرد. این وب سایت در واقع ابزاری است برای تشخیص سن کاربران که API آن نیز در اختیار همه قرار گرفته است.

How Old



:: برچسب‌ها: تشخیص سن , مایکروسافت , ,
تاریخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394
بازدید : 634
نویسنده : بنیامین سلمانی

سامسونگ با ارائه‌ی پرچمداران جدید بیش از هر زمان نظر کاربران و دوستداران خود را جلب کرد؛ می‌توان گفت گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج جزو برترین محصولات تاریخ این کمپانی کره‌ای به شمار می‌آیند.

گلکسی اس 6



:: برچسب‌ها: ترفندهای گلکسی اس6 , ترفندهای گلکسی اس6 اج ,
تاریخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394
بازدید : 556
نویسنده : بنیامین سلمانی

براساس گزارش جدیدی که توسط وب‌سایت Sammobile منتشر شده، کمپانی سامسونگ روی دو پرچمدار جدید کار می‌کند که اولی گلکسی نوت 5 با نام Project Noble (پروژه نوبل) و دومی نسخه‌ی جدیدی از گلکسی اس 6 به نام  Project Zen (پروژه زن) است.

Samsung



:: برچسب‌ها: گلکسی نوت , گلکسی اس6 ,
تاریخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394
بازدید : 575
نویسنده : بنیامین سلمانی

سامسونگ در گلکسی اس ۶ بالاخره استفاده از بدنه‌ی پلاستیکی در پرچمداران را کنار گذاشت و حالا شایعه شده که گلکسی نوت 5 این شرکت نیز از کیفیت ساخت مشابه و صفحه‌نمایش با رزولوشن بالاتر بهره خواهد برد.

گلکسی نوت 5



:: برچسب‌ها: گلکسی نوت5 , مشخصات گلکسی نوت5 ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 806
بازدید دیروز : 85
بازدید هفته : 1048
بازدید ماه : 1042
بازدید کل : 6494
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com