عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394
بازدید : 495
نویسنده : بنیامین سلمانی

گلکسی نوت ۲ سامسونگ یکی از گوشی های محبوب این شرکت در سال های گذشته بود که حتی با گذشت مدت زیادی از تولید آن همچنان کاربران زیادی از این محصول استفاده می کنند.اما به نظر می رسد که سامسونگ دیگر از این گوشی پشتیبانی نخواهد کرد چرا که ظاهرا دیگر قرار نیست نسخه جدید سیستم عامل گوگل یعنی اندروید ۵ لالی پاپ برای این گوشی منتشر گردد.

note-2



:: برچسب‌ها: گلکسی نوت2 , اندرویدلالی پاپ , اندروید5 ,
تاریخ : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
بازدید : 556
نویسنده : بنیامین سلمانی

گوگل یک ویژگی جالب در خود طراحی کرده است که وقتی خودروی خودتان را در جای شلوغی از شهر پارک کرده باشید و ندانید در کدام کوچه و خیابان است به کمک یک جستجوی ساده در گوگل می توانید آدرس دقیق ماشین پارک شده خودتان را پیدا کنید.

search-google-park-car



:: برچسب‌ها: موتورجستجوی گوگل , امکانات موتورجستجوی گوگل , امکانات جدید گوگل ,
تاریخ : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
بازدید : 679
نویسنده : بنیامین سلمانی

استفاده از مودم های وایرلس برخی مخاطرات رو برای افراد ایجاد میکنه ، امروز سعی مکنیم روش هایی رو برای کاهش این مخاطرات برای شما عزیزان آموزش بدیم ، روش هایی ساده برای افزایش امنیت مودم های وایرلس ! البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که امروزه اغلب کاربران اینترنت به دنبال خرید مودم های بدون سیم هستند ، راحتی ، کاربردی بودن ، استفاده از اینترنت توسط دستگاه های بیشتر مثل موبایل ، تبلت و لپ تاپ ها در تمام نقاط خانه یا محل کار از ویژگی هایی هستش که کاربران رو به سوی استفاده از مودم های بدون سیم سوق میده.

چگونه امنیت مودم وایرلس رو افزایش بدیم؟



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
:: برچسب‌ها: مودم وایرلس , امنیت مودم وایرلس ,
تاریخ : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
بازدید : 674
نویسنده : بنیامین سلمانی

اشتراک گذاری اینترنت وایرلس لپ تاپ به گوشی و تبلت

اگر مودم شما از مودم های کابلی باشد یا وایرلس آن توسط دستگاه های هوشمند شما قابل شناسایی نباشد ، بهترین را برای استفاده از اینترنت وایرلس لپ تاپ است ، برای این کار شما به کمک یک نرم افزار کاربردی بنام Connectify Hotspot استفاده نمایید. این نرم افزار اینترنت لپ تاپ شما را بصورت وایرلس Wi-Fi در اختیار کاربران قرار میگیرد. این اینترنت وایرلس این قابلیت را داراست که اینترنت وایرلس را تا محدوده ای که آنتن می دهد در اختیار سایر دستگاه های هوشمند اطراف قرار دهد.

اشتراک گذاری اینترنت با وایرلس لپ تاپ

 

 

ادامه مطلب را از دست ندهید.



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت وایرلس , اشتراک گذاری اینترنت وایرلس , اشتراک گذاری اینترنت ,
تاریخ : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
بازدید : 547
نویسنده : بنیامین سلمانی

در مورد نسخه موبایل سیستم عامل جدید خود، ویندوز 10 اطلاعات زیادی را در کنفرانس بیلد خود منتشر نکرده  اما بارها از عرضه اسمارت فون هایی با ویندوز 10 تا اواخر امسال صحبت کرده است. این شرکت همچنین از به روز رسانی سریع برخی از گوشی های خود به ویندوز 10 نیز خبرهایی منتشر کرده است.

در همین راستا مایکروسافت تایید کرد که اسمارت فون لومیا 640 و برادر بزرگترش لومیا 640 XL که امسال در کنگره موبایل بارسلونا معرفی شدند، جز اولین گوشی هایی خواهند بود که به ویندوز 10 بروزرسانی می شوند.
 
 
اوسی کورپلا، مدیر بخش اسکاندیناوی مایکروسافت، این خبر را در حالی اعلام کرد که لومیا 640 را یک اسمارت فون رده بالا با قیمتی مناسب خواند. 
هر دو اسمارت فون لومیا 640 و لومیا XL 640 ماه گذشته در هند رونمایی شدند و در حال حاضر در بریتانیا در دسترس بوده و به فروش می رسند. لومیا 640 دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD، پردازنده اسنپ دراگن 400 کوالکام، یک گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری فول HD است.
 
 
گوشی دیگر مایکروسافت، لومیا 640 XL نیز ویژگی هایی تقریبا شبیه به لومیا 640 دارد با این تفاوت که نمایشگر آن 5.7 اینچی است و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. هر دو گوشی در دو نسخه 3G و LTE روانه بازار شده اند.
 
 
 
منبع:جی اس ام
 


:: برچسب‌ها: لومیا640 , گوشی لومیا640 , ویندوز10 , مایکروسافت , ,
تاریخ : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
بازدید : 524
نویسنده : بنیامین سلمانی

این روزها از لوازم خانه و آشپزخانه گرفته تا اتومبیل همه هوشمند شده و قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، اما برای افرادی که دائما در حال سفر و پروازند، چمدان با قابلیت اتصال به اینترنت بهترین گزینه است. به همین علت کمپانی سامسونگ با سامسونیت جهت ساخت چمدان‌های هوشمند همکاری‌ می‌کند.

چمدان های سامسونایت



:: برچسب‌ها: چمدان , سامسونیت ,
تاریخ : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
بازدید : 562
نویسنده : بنیامین سلمانی

شرکت استیل آذین به عنوان تنها شرکتی که مدارک خود را در زمان مقرر تحویل سازمان خصوصی سازی داد، صلاحیتش تایید نشد تا پرسپولیس بدون خریدار بماند.

 

علی اشرف پوری حسینی با تایید این خبر گفت: با توجه به اینکه شرکت استیل آذین سهامدارانی را معرفی کرده بود ولی از طرف هیات واگذاری یکی از موارد صلاحیت آنها تایید نشد، آنها برنده مزایده نمی‌ شوند.

وی در مورد شرکت بهنام پیشرو هم گفت: بهنام پیشرو مبلغ واریزی را در زمان مقرر به حساب سازمان خصوصی سازی نریخت و به همین دلیل نمی‌ تواند در مزایده شرکت کند.

با صحبت های پوری حسینی پرسپولیس باید در مزایده چهارم مالک جدید خود را بشناسد.

 

 

 

منبع:ورزش سه



:: موضوعات مرتبط: خارج از بحث , ,
:: برچسب‌ها: خریداران پرسپولیس , مزایده باشگاه پرسپولیس , مزایده , باشگاه پرسپولیس ,
تاریخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394
بازدید : 605
نویسنده : بنیامین سلمانی

چند روزی است که ال جی پرچم دار جدید خود ، اسمارت فون LG G4 را معرفی کرده است.امروز یک فروشگاه اروپایی محصولی را با نام LG G4c با شماره مدل LG-H525N در لیست محصولات خود قرار داده و زمان موجود شدن این کالا را در ۱۲ می اعلام کرده است.محصولی که به نظر می رسد نسخه کامپکت یا مینی پرچم دار ال جی باشد.

lg-g4-compact



:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , تلفن هوشمند , گوشی ال جی جی 4 , موبایل ال جی جی 4 , ال جی جی 4مینی , جی4مینی ,
تاریخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394
بازدید : 495
نویسنده : بنیامین سلمانی

لو دهنده جدید دنیای فناوری یا همان حساب کاربری توییتر OnLeaks@ دیروز تصویری رندر شده اطلاعاتی منتسب به آیپد جدید اپل موسوم به آیپد پرو (iPad Pro) را منتشر کرد.با توجه به سابقه خوب OnLeaks@ در انتشار اطلاعات صحیح از محصولات معرفی نشده کمپانی ها ، به نظر می رسد تا حد زیادی می توان به تصوبر و مشخصات لو رفته از آیپد پرو اعتماد کرد.

ipad-pro



:: برچسب‌ها: آیپد , آی پد , آی پد پرو , مشخصات آی پد پرو , مشخصات آیپد پرو ,
تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 790
نویسنده : بنیامین سلمانی

نرم افزار حسابداری هلو مخصوص سیستم عامل اندروید

Holoo 1.0.3

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به تازگی شرکت طرفه نگار با همکاری شرکت راه آفتاب یک نرم افزار حسابداری با همان عنوان هلو به بازار عرضه کننده که با استفاده از آن شما خوهید توانست در هر کجا که هستید با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود امور مالی و حسابداری خود را انجام بدهید. نرم افزار فارسی هلو به شما این امکان را خواهد داد که به سادگی بر هزینه ها ،سرمایه ها و همچنین بدهی های خود کنترل داشته باشید و با انجام برنامه ریزی های دقیق مانع از ضرر کرد مالی بشوید. همچنین نرم افزار اندروید Holoo به شما گزارش هایی را بصورت روزانه ،ماهانه و یا حتی سالانه از امور مالیتان خواهد داد. همه افرادی که در زمینه حسابداری فعالیت دارند با نسخه کامپیوتر های خانگی نرم افزار هلو آشنایی می باشند اما این برنامه که برای تلفن های همراه اندرویدی عرضه شده است می توان گفت با آن برنامه کاملا تفاوت دارد و همانطور که می دانید نسخه کامپیوتر این برنامه با قیمت نسبتا بالایی به فروش می رسد.

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , دانلود نرم افزار حسابداری , دانلود نرم افزار هلو , دانلو دهلو , ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 850
بازدید دیروز : 85
بازدید هفته : 1092
بازدید ماه : 1086
بازدید کل : 6538
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com