عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 399
نویسنده : بنیامین سلمانی

نمایشگاه Computex ، یکی از بزرکترین رویداد های حوزه فناوری در جهان است که همه ساله در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می گردد.امسال هم این نمایشگاه تاریخ از ۱۲ الی ۱۶ خرداد (۲ الی ۶ ژوئن) میزبان کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی است تا آحرین دستاورد های خود را به نمایش عموم بگذارند.امسال سی و پنجمین دوره نمایشگاه Computex خواهد بود و انتظار می‌رود از تجهیزات پوشیدنی، رایانه‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰، چاپگرهای سه‌بعدی و بسیاری از محصولات دیگر در آن معرفی شود.در ادامه نگاهی داریم به هر آنچه که انتظار داریم در نمایشگاه Computex 2015 شاهد آن باشیم.

Computex-2015

باشگاه تکنولوژی



:: برچسب‌ها: نمایشگاه کامپیوتکس , نمایشگاهcomputex2016 ,
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394
بازدید : 463
نویسنده : بنیامین سلمانی

تا کنون اپلیکیش های زیادی در خصوص انتقال اطلاعات از یک اسمارت فون به تلفن همراه دیگر تولیده شده است ، برنامه‌هایی نظیر HTC’s Transfer، Samsung’s Smart Switch وSony’s Xperia Transfer نتیجه این تلاش‌ها بودند که در این زمینه نیز خوب عمل کردند و کاربر با کمک آن‌ها می‌تواند تمامی اطلاعات را با سرعت مناسب به اسمارت فون جدید خود منتقل کند.

How-To-Migrate-From-Android-To-iOS-Guide-600x265



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
:: برچسب‌ها: انتقال اطلاعات از اندرویدبه آیفون ,
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394
بازدید : 404
نویسنده : بنیامین سلمانی

ال جی جی 2 تلفنی محبوب بود که توانست ال‌جی را به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند پس از سامسونگ و اپل تبدیل کند. به تازگی اندروید 5 آبنبات چوبی برای این تلفن ارائه شده و کاربران می‌توانند از طریق نرم‌افزار LG PC Suite دستگاه خود را بروزرسانی کنند.

جی 2 ال جی با اندروید 5

با باشگاه تکنولوژی همراه باشید.

 



:: برچسب‌ها: اندروید5 , اندرویدلالی پاپ , بروز رسانی اندروید ,
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394
بازدید : 453
نویسنده : بنیامین سلمانی

به نظر می رسد که افراد زیادی در سراسر جهان خصوصا در آمریکا نام برند کمپانی چینی هواوی را اشتباه تلفظ می کنند و این موضوع برای هواوی دردسر ساز شده است.تا جایی که این شرکت می خواهد با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی به کمک یک مدرس تلفظ درست لغات ، تلفظ صحیح کلمه هواوی( Huawei ) را به همه آموزش دهد !

Huawei-1



:: برچسب‌ها: هواوی , کمپانی هواوی , تلفظ درست هواوی , تلفظ صحیح هواوی ,
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394
بازدید : 427
نویسنده : بنیامین سلمانی

مدتی است که می دانیم گوگل قرار است نسخه جدید سیستم عامل اندروید را با نام Android M در کنفرانس توسعه دهندگان خود موسوم به Google I/O معرفی نماید.حالا که نزدیک به ۵ روز به آغاز به کار این کنفرانس باقی مانده شایعه شده که گوگل تکنولوژی اثر انگشت را در نسل بعدی اندروید به صورت پیش فرض قرار داده است.

galaxy-s6-edge



:: برچسب‌ها: اندرویدM , کنفرانس جدید گوگل , کنفرانس گوگل , کنفرانس توسعه دهندگان گوگل , تکنولوژی اثر انگشت , اثرانگشت ,
تاریخ : جمعه 1 خرداد 1394
بازدید : 448
نویسنده : بنیامین سلمانی

چند روز پیش خبرهایی مبنی برسیستم عامل اجدید هواوی شنیده بودیم.ظاهرا این موضوع حقیقت داشت ، اما این سیستم عامل نه تنها برای اسمارت فون ها ساخته نشده بلکه با آنچه که ما تاکنون درباره سیستم عامل ها تصور می کردیم فاصله دارد.

Huawei-LiteOS



:: برچسب‌ها: سیستم عامل جدید هواوی , هواوی , سیستم عامل ,
تاریخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
بازدید : 445
نویسنده : بنیامین سلمانی

تا به حال انتظار می‌رفت سامسونگ از گوشی گلکسی نوت ۵ را در ماه سپتامبر رونمایی کند و پیش از این نیز شایعاتی در خصوص معرفی این گوشی در کنفرانس IFA 2015 به گوشی می‌رسید. اما حال بر اساس گزارشی جدید به نظر می‌رسد سامسونگ اواخر ماه جولای یا مرداد ماه را برای معرفی آن در نظر گرفته است.

سامسونگ گلکسی نوت 5 را مرداد ماه معرفی می کند


:: برچسب‌ها: گلکسی نوت , گلکسی نوت5 ,
تاریخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
بازدید : 429
نویسنده : بنیامین سلمانی

به گفته‌ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شبکه انتقال دیتا در یک سال گذشته سه برابر شده و پهنای باند اینترنت داخل افزایش چهار برابری داشته است.



:: برچسب‌ها: پهنای باند , اینترنت ایران , پهنای باند کشورهای جهان ,
تاریخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
بازدید : 437
نویسنده : بنیامین سلمانی

فوجی فیلم یک دوربین جدید به سری X خود اضافه کرد.این دوربین بدون آینه جدید X-T10 نام داشته و در بسیاری بخش های سخت افزاری و نرم افزاری به پرچم دار دوربین های سری X فوجی فیلم یعنی X-T1 شباهت دارد.در واقع می توان گفت که دوربین جدید X-T10 نمونه گوچکتر و ارزان قیمت تر X-T1 می باشد.

Fujifilm's-X-T10



:: برچسب‌ها: دوربین عکاسی , فوجی فیلم ,
تاریخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
بازدید : 526
نویسنده : بنیامین سلمانی

چند روز پیش یک نوجوان ۱۶ ساله کانادایی به خاطر آتش گرفتن گوشی آیفون اش دچار سوختگی درجه سه شد. این آیفون که به شارژر وصل بوده برخی وسایل پسر نوجوان و پای وی را سوزانده است. با توجه به تجربه گذشته احتمالا اکنون یک موضوع را حدس زده اید، اینکه شارژر استفاده شده محصول اصلی اپل نبوده که حدس شما کاملا درست است. در سال های گذشته اخبار زیادی از انفجار آیفون ها گرفته تا وارد کردن شوک الکتریکی قوی به صاحب که منجر به مرگ وی شده منتشر شده است.

 
 یکی از بزرگترین نگرانی های اپل در مورد کاربران، استفاده از شارژر های ارزان قیمت چینی و بی کیفیت بوده که با محصولات اپل همخوانی نداشته و منجر به اختلالاتی در سیستم الکترونیکی آن ها می شوند. چند سال پیش اپل در اقدامی جالب اعلام کرد که هرکدام از کاربران یک شارژر غیر اصل و بی کیفیت را که تهیه کرده به اپل تحویل داده و یک شارژر اصل از این کمپانی تحویل بگیرد که نشان از نگرانی و اخطار های مداوم مسئولان اپل درباره این موضوع دارد.
 
یکشنبه گذشته در حالی که خانواده Shultz مشغول استراحت بودند، نیمه های شب با فریاد های پسرشان که از زیر زمین به گوش می رسید و آتش گرفتن وسایلش را فریاد می زد از خواب بیدار شدند و در پس خاموش کردن شعله ها بر آمدند. ابتدا اعضای خانواده با آب سعی در خاموش کردن آتش داشتند که پسرشان اندکی باهوش تر بوده و کپسول آتش خاموش کن را برای این کار انتخاب می کند. خوشبختانه آتش به سرعت خاموش شده و صدمه جانی وارد نمی کند اما بدن و وسایل وی صدمه قابل توجهی دیده اند.
 
 
پس از پرس و جو های به عمل آمده مشخص شد که شارژر مذکور از فروشگاهی غیررسمی در یک پمپ بنزین خریداری شده است که حادثه مذکور می تواند بهترین درس برای کاربرانی باشد که شارژر های ارزان قیمت را جایگزین نسخه اصلی می کنند. این موضوع کاملا طبیعی است که هیچ کس دوست ندارد پول اضافه ای بابت خرید محصولی پرداخت کند اما این قضیه در شرایطی صدق می کند که کالای ارزان قیمت کیفیتی برابر با محصول گران تر داشته باشد که شارژر های اپل شامل این مساله نمی شوند. 
 
 
یکی از بزرگترین سوال هایی که احتمالا برای شما هم پیش آمده این است که چرا کاربرانی که توانایی خرید دستگاه های هوشمند گران قیمت اپل را دارند، شارژر های ارزان قیمت و بی کیفیت را جایگزین نسخه اصلی می کنند؟!
 

منبع:جی اس ام



:: برچسب‌ها: شارژر تقلبی , ایفون , آیفون , حادثه , حوادث تکنولوژی , حوادث فناوری ,

مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 74
بازدید هفته : 282
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 5728
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com